Imprimare
PDF

Manipulantii de bagaje au distrus scaunul cu rotile al unei doctorite si au abandonat-o pe pista!


Dr. Andreea Nechita a trecut prin situatii revoltatoare dupa ce a aterizat la Iasi. In timpul transferului scaunului la cala, acesta a fost stricat. In loc sa-si asume situatia nefericita, personalul Blue Air a abandonat pe pista o persoana cu dizabilitati, lasand-o la voia intamplarii.
Andreea Nechita, medicul rezident in scaun cu rotile de la Sectia Dermato-Venerologie a Spitalului „Sfantul Spiridon“ din Iasi, a trecut printr-o situatie inacceptabila zilele acestea, in aeroportul din Iasi. Fata se intorcea de la tratament din Italia, pe ruta Fiumicino-Iasi, iar odata ajunsa la destinatie, a constatat ca scaunul cu rotile, tinut pana atunci la cala, i-a fost stricat. Atunci cand a cerut explicatii in legatura cu situatia, Andreea si mama sa au fost grabite sa elibereze pista, chiar daca scaunul doctoritei nu putea fi folosit.
 
„Le-am spus ca scaunul este rupt si nu pot sa merg cu el asa. M-au pus inapoi pe scaunul de transfer, cel pe care l-au folosit in avion, si ne-am uitat sa vedem ce s-a intamplat. Nu stiu exact din ce material e scaunul, dar e destul de usor, si ca sa ajunga in stadiul in care e acum trebuie sa fi fost trantit, caci nu putea fi rupt de mana unui om. Cineva s-a dus la cala si mi-a zis ca nu a mai gasit nimic acolo din el. Insotitorii de zbor au dat din umeri si au zis ca le pare rau, iar angajatii ca trebuie sa eliberez pista“, povesteste Andreea. In cele din urma, medicului i-a fost adus un scaun cu rotile din aeroport, dar a fost lasata sa se descurce cu doua bagaje si scaunul stricat pana la iesire, avand doar ajutorul mamei. „Le-am zis ca nu am cu ce sa merg. Mi-au adus un scaun de-al lor, m-au pus pe el si mama cerea explicatii, le cerea sa caute bucata cealalta. Am rugat pe cineva de la asistenta sa mearga cu noi pana afara. Eram cu doua bagaje, cu scaunul meu si cu mama, era evident ca aveam nevoie de ajutor si nu a venit nimeni. De pe pista a stat putin un domn, dar dupa vama a disparut, si dupa a venit o femeie care si-a cerut scuze, dar dupa ce am rugat-o sa ne ajute pana la taxi s-a facut nevazuta. Am coborat rampa si ne-am dus acasa. M-am mutat in carutul meu defect, cu sezutul pe bare, caci nu mai aveam husa“, a mai mentionat aceasta.
 
Fata a facut reclamatie inca din aeroport si a incercat sa ii mai contacteze si ulterior pe cei implicati, dar spune ca este trimisa dintr-o parte in alta. Cei de la compania aeriana Blue Air i-au spus ca nu ei se fac vinovati de situatie si ca trebuie sa apeleze la AeroKraft, iar cei din urma sustin ca Blue Air trebuie sa plateasca pagubele. Mai mult, medicul sustine ca in aeroport nimeni nu a lamurit-o exact de pasii pe care ar trebui sa-i urmeze pentru a reclama situatia. „Am facut o reclamatie. A venit o fata si a zis ca ea nu stie sau nu are ce sa faca. A doua persoana mi-a dat ceva scris si mi-a spus ca trebuie sa depun anumite documente“, a mentionat Andreea Nechita.
 
Ea spune ca, pe langa daunele provocate, cel mai tare a fost deranjata de modul in care a fost tratata. „Problema nu este doar stricaciunea, ca voi lua alt scaun, chiar daca al meu fusese facut pe comanda, ca sa incapa in locuri mici si a costat 1000 de euro. O sa iau unul de aici, care e mai greu, dar e vorba si de atitudinea asta. Nu poti sa lasi un om cu dizabilitati in situatia aia, mai ales ca scaunul a fost in mod cert trantit, din neglijenta lor. Eu am calatorit cu compania asta, am platit un bilet si clar serviciile trebuiau sa-mi fie oferite. M-a frapat si faptul ca mama plangea si n-a calmat-o nimeni. N-a zis nimeni ca ne descurcam, mergem si rezolvam. Nu e vorba despre bani, ci despre stresul psihic. Nu mi-am revenit inca“, a mai adaugat tanara.
 
Andreea spune ca a mai folosit serviciile Blue Air si inainte, anul trecut zburand de sase ori, si ca a mai intampinat mici probleme, precum ruperea vreunui bagaj, dar ca de aceasta data deranjanta a fost atitudinea reprezentantilor. Aceasta a stat deja de vorba cu un avocat pentru a vedea ce se poate face mai departe. Reprezentantii companiei Blue Air nu au putut fi contactati de catre reporterii „Ziarului de Iasi“. Andreea Nechita are 25 de ani si este printre putinii medici din tara care-si fac meseria dintr-un scaun cu rotile.